top of page

Natalia i jej chłopaki :)


Wspominałam Wam o sesjach, które robiłam z okazji Dnia Matki. W założeniu miały to być mini sesje, wyszło oczywiście inaczej ;)

Natalia, którą miałam okazję fotografować wraz z jej dwoma cudnymi synami, od razu zapowiedziała mi, że zdjęć chce więcej. Pojechaliśmy więc do lasu, znalazleźliśmy fajną ścieżkę i ruszyliśmy na spacerek. Słońce świeciło dosyć mocno więc światło było ostre, ale starałam się ratować zdjęcia cieniem. Myślę, że wyszło przyzwoicie ;) Jednak było nam mało, Natalia koniecznie chciała kilka zdjęć na polanie pełnej żółtych kwiatów, więc nie mogłam jej odmówić. Wiedziałam, że będzie pięknie wśród nich wyglądać i wiecie co? Wcale się nie myliłam! Zdjęcia na polanie podobają mi się szczególnie, cała trójeczka wyszła wspaniale. Świetne miejsce i jeszcze bardziej świetna rodzinka :)

Starszy z chłopców czyli Dorian to urodzony model. Przystojniak z niego, bardzo fotogeniczny i wcale nie skrępowany przed obiektywem :) Młodszy to Aureliusz, słodziak taki o wyglądzie aniołka :) Na początku nie specjalnie miał ochotę na jakiekolwiek zdjęcia, było trochę foszków, ale mimo wszystko udało się porobić mu zdjęcia, są nawet takie gdzie się uśmiecha więc jest dobrze :) Później kiedy się rozkręcił to już w ogóle sama słodycz! A Natalia? Śliczna i bardzo fotogeniczna. Już od dawna miałam ochotę zrobić jej jakąś sesję. Kolejna musi być już z jej dwoma konikami, nie odpuszczę ;)

A teraz kończę już te zachwyty i zostawiam Was z masą zdjęć Natalii, Doriana i Aureliusza

bottom of page