top of page

Mini sesje świąteczne - Starogard Gdański


Hej kochani, listopad i grudzień to był u mnie bardzo intensywny czas zdjęciowy, jeszcze bardziej niż poprzednie miesiące ;) Ja się oczywiście bardzo z tego powodu cieszę, lubię kiedy tyle się dzieje, ale nie da się ukryć, że jest to nieźle wyczerpujący czas dla mnie, mimo tej całej mojej radości i szczęśliwości ;)

Za mną naprawdę spora liczba mini sesji świątecznych, nawet nie spodziewałam się, że mój pomysł i moja wizja tak Wam się spodoba, a wiem, że się spodobało ponieważ kilka osób wyraziło chęć na sesję mimo tego, że ja już nie miałam miejsc, że wiedziałam, że na więcej sesji nie mogę sobie pozwolić, bo nie zdążę z obróbką przed świętami, ale te osoby stwierdziły, że to nic, że poczekają na zdjęcia tak długo jak będzie trzeba, bo po prostu chcą mieć pamiątkę :) Jest mi z tego powodu bardzo miło, ale teraz naprawdę muszę chwilkę od tych mini sesji świątecznych odpocząć i wrócę do nich zaraz po świętach tak jak się umawialiśmy.

Za to teraz dla odmiany muszę zająć się jakimiś przygotowaniami świąt u mnie w domu ;)

I chociaż mam gigantyczne zaległości w pokazywaniu tutaj zrobionych przeze mnie sesji to tym razem postanowiłam dodać coś o czasie, bo mogłoby być dziwnie gdybym te zdjęcia postanowiła pokazać na przykład latem, prawda ;) ??

Dlatego dzisiaj malutka garstka z moich ostatnich mini sesji świątecznych.

Miłego oglądania Wam życzę ☺

Lenka

Aleksander

Antoś i Maja

Franek

Hania

Janek

Konrad

Kuba

Oliwia

Remek

Anastazja, Marysia, Faustyna, Rozalia

Urszulka

Wiktoria

Wiktoria

Zosia

Zuzia i Julka

bottom of page