top of page

12 miesięcy razem - grudzień 2017


Muszę się Wam do czegoś przyznać... Po raz pierwszy od dwóch lat, odkąd robię moi chłopakom zdjęcia do wyzwania fotograficznego "12 miesięcy razem" - oszukuję... Dlaczego oszukuję? Ponieważ zawsze z tej okazji bez wyjątku robiłam specjalną sesję moim chłopcom. Każdego miesiąca jechaliśmy gdzieś lub szliśmy na spacer i robiłam im zdjęcia . Teraz w grudniu po raz pierwszy odpuściłam tą wspólną sesję i nic nie zrobiłam. A jednak mam zdjęcia...

No właśnie i tutaj moje oszustwo ;) Tym razem używam zdjęć zrobionych w listopadzie do świątecznej sesji ;) Mimo, że to takie moje oszustwo i pewnie pójście też na łatwiznę to sami przyznajcie - zdjęcia psują do grudnia idealnie, prawda ;) ?

Pozostawiam Was z kilkoma zdjęciami moich chłopaków, jednak na zakończenie chciałabym życzyć Wam

pięknych, rodzinnych, ciepłych, spokojnych, pełnych miłości świąt Bożego Narodzennia!

bottom of page