top of page

Sesja wielkanocna słodkiej Oliwki :)


Szykuję właśnie mini sesje wielkanocne, zamówiłam więc kilka dodatków i ozdób do sesji. Mam wianuszki, opaski, jajka, marchewki i strój króliczka ;) I właśnie do zaprezentowania tych rzeczy potrzebna była mi mała modeleczka :)

Zaprosiłam więc do siebie ośmiomiesięczną Oliwkę wraz z mamą i zrobiłyśmy trochę zdjęć.

Oliwka to śliczna dziewczynka z rewelacyjną fryzurką, a na dodatek pięknie pozuje. Mam ogromną nadzieję, że jeszcze się spotkamy :)

Także mamusia pamiętaj o mnie, w końcu zbliża się roczek ;)

Tak jak wspominałam, zaczynam właśnie zbierać zapisy na mini sesje wielkanocne dlatego też chciałabym pokazać Wam zdjęcia z Oliwią, abyście mogli zobaczyć jak te sesje będą wyglądały :)

To jak? Jest ktoś chętny?

Jeśli tak to napiszcie do mnie wiadomość na mojej Facebookowej stronie:

wianuszki - Sajrum

strój króliczka - Art Magda

marchewki materiałowe - Bawełniany Raj

bottom of page