top of page

12 miesięcy razem - marzec 2018


Powiem Wam, że w tym miesiącu po raz pierwszy przeszło mi przez myśl, że nie dam rady zrobić naszej comiesięcznej sesji. Sesje wielkanocne zajęły mnie na tyle, że naprawdę niewiele mam ostatnio czasu, a przecież święta już za tydzień! Ale w niedzielę postanowiłam zrobić sobie dzień wolny i za wszelką cenę spróbować zrobić chociaż kilka zdjęć oi chłopakom. Szkoda mi było zawalić ten miesiąc kiedy lecę z tym wyzwaniem fotograficznym już trzeci rok i zawsze we wszystkie miesiące udawało mi się zrobić zdjęcia. A kiedy za oknem zobaczyłam, że przyszła na moment wiosna od razu poleciałam z chłopakami na spacer, takie niedługi, nieopodal domu. Dominik co prawda miał focha i zbyt wiele zdjęć nie zrobiła, tym razem było ich naprawdę kilkanaście. Ale cieszę się, że zrobiłam ich chociaż troszkę :)

bottom of page