top of page

Alicja i mamusia - mini sesja na Dzień Matki ♥


Niedawno ruszyłam z zapisami na mini sesje na Dzień Matki. Z tej okazji zrobiłam sesję Alicji i jej mamusi :)

Bardzo zależało mi, aby do plenerku wykorzystać kwitnące drzewka i udało się! Niezmiernie mnie to cieszy, chociaż one same cieszyły oczy tak króciutko i te rosnące nieopodal już zniknęły :( Ale to nic, plenerki nowe szybko się znajdą, ważne, że chociaż przez chwilę udało mi się w tym ładnym otoczeniu zrobić kilka sesji :)

Takie modelki jak Oliwia i jej córeczka Alicja wyglądałyby pięknie w każdym otoczeniu, prawda?

Jestem pewna, że jeszcze się spotkamy!

Tymczasem dziękuję Wam dziewczyny za takie profesjonalne i jednocześnie naturalne pozowanie :)

Szczere uśmiechy i przytulaski to to co najbardziej uwielbiam!

Zobaczcie sami, moi zdaniem fajnie nam to wyszło ;)

bottom of page